המרכז העולמי לחסד
טל. 1800-071-121

עזרה לנזקקים כלכלית

ראשי / עזרה לנזקקים כלכלית

עזרה לנזקקים כלכלית

יש כיום מגוון עמותות אשר מעניקות עזרה לנזקקים כלכלית, אך הבעיה הגדולה שמונעת לא פעם מאנשים להכניס את היד לכיס ולחוש טוב שהם עשו את שלהם על מנת לסייע לאחר, טמונה בחוסר הוודאות לגבי איכות העמותה, וזאת כי לא חסרים מקרים של הונאות. אי לכך טוב להכיר את "המרכז העולמי לחסד" – מרכז מוכר, איכות, מקצועי ואמין, אשר פועל לאורך שנים וכבר סייע לאינספור משפחות, יתומים, אלמנות, נזקקים וחולים לחזור לשגרת חיים בריאה וראויה.

לתרום באופן מאובטח ומבטיח

מכאן שבין אם החגים מתקרבים ואתם מתבקשים לסייע למשפחה במצוקה, בין אם אתם מבקשים להודות על מצבכם הטוב ובין אם אתם פשוט יהודים עם לב טוב ויכולת כלכלית לתרום, הרי שטוב לדעת שאין צורך לברר רבות, אין צורך להשקיע זמן בחיפושים ובירורים ואף אין צורך להיכנס לתוך סיפורים קשים, אלא ניתן בזכות עמותת "המרכז העולמי לחסד" להעביר סכום כספי וכך באופן מאובטח, פשוט ונוח לדעת שאתם את שלכם עשיתם, אתם תרמתם, והכסף יגיע במהרה לכתובת האידאלית ביותר. כמובן שאם רוצים, ניתן לבחון באופן אישי באלו מקרים עמותת "המרכז העולמי לחסד" מטפלת ולבחור מקרה מסוים אשר נגע לליבכם, מקרה בו אתם מבקשים לסייע באופן אישי, ולו כי התחברתם לאותו מקרה ברמה האישית.  

בין צורך ליכולת

לעיתים כל מה שצריך על מנת להגיש עזרה לנזקקים כלכלית זו רק יכולת לצד כוונה, ולו כי מהצד השני ישנה חברה אשר עושה עבורכם את כלל שיעורי הבית ופשוט מהווה צינור שמחבר בין יכולת לבין צורך. טוב להיות בצד שמסוגל לתת, טוב לחוש שאי שם מישהו מחייך בזכותכם וטוב להרגיש שיש מי שדואג לכם גם אם הוא אינו מכיר אתכם. מכאן שבין אם מדובר בימים המיוחדים שלקראת החגים ובין אם מדובר בימים מאתגרים שלנו כמדינה, טוב לחזור ולהרגיש שהבסיס איתן וחיובי, הבסיס אכפתי ותומך, וזוהי גדולתו של העם היהודי, היכולת להיות שם עבור האחר, בין אם הוא זקוק לתרופה, הליך רפואי, למלא את המקרר וכדומה. שיהיו ימים יפים, שנזכה לתרום ושנמשיך להיות לנו אכפת!

 



צור איתנו קשר בכל עניין

איפה אנחנו ממוקמים?

ת.ד. 45309 ירושלים 91451

טלפון: 1800-071-121

פקס: 073-201-6667

אי-מייל: [email protected]