המרכז העולמי לחסד
טל. 1800-071-121

תמיכה למשפחות ברוכות ילדים

ראשי / תמיכה למשפחות ברוכות ילדים

תמיכה למשפחות ברוכות ילדים

כל ילד זה עולם ומלואו וכל ילד זכאי לחיים בריאים ומכבדים ואף נוחים, לחיים בהם רעב אינה תחושה מוכרת, השכלה אינה פריווילגיה ובריאות הינה מצב קיים. עם זאת, לא מעט משפחות ברוכות ילידם נקלעות למצב שאינו אידאלי, ולו כי יש יותר פיות להאכיל, יותר הוצאות וכדומה. אי לכך, אותן משפחות זקוקות לעיתים לתרומה כספית, אם על מנת לאפשר ארוחה חמה פעם ביום ואם על מנת להצליח להעמיד שולחן חג כראוי, כמו כל משפחה אחרת.

מכאן שאם גם אתם מבקשים לחזק את ידן של אותן משפחות שזכו להביא ילדים אך לא זכו בימים אלו להעניק לילדי צרכים בסיסים, הרי שטוב לדעת שבאופן מקוון ניתן להעביר תרומה, ולו בזכות "המרכז העולמי לחסד".

פשוט לתרום

המרכז העולמי לחסד עושה עבורנו את שיעורי הבית, הוא מהווה כתובת אליה משפחות ברוכות ילדים יודעים שהם יכולים לפנות בעת צרה ולאחר שהוא בוחן כל מקרה באופן אישי ומקצועי, הוא זוכה להבעיר סכום כספי אשר מהווה גלגל הצלה, כך שאם מחליטים לתרום, ניתן לדעת שאי שם יש ילד זכה לאכול היום בזכותם ארוחה חמה, יש ילד שקיבל את התרופה לה הוא זקוק וכדומה, כלומר ניתן לדעת שאתם עשיתם טוב - גרמתם לאדם אחר לחזור להאמין ולחייך.

מעט שווה הרבה

משפחות ברוכות ילדים אלו לא בהכרח משפחות דתיות, אלא ניתן למצוא בכל מגדר משפחות ברוכות ילדים, משפחות שזכו להרחיב את התא המשפחתי. כל עוד המצב הכלכלי והבריאותי חיובי הכול טוב ויפה, אך כאשר יש בעיה בריאותית או מחסור כספי, הבעיה עשויה להיות קשה פי כמה, ולו כי יש לדאוג בעת ובעונה אחת לכמה נפשות.

אי לכך אם ניתן לסייע לאותה משפחה, הרי שמדובר במצווה חשובה. מכאן שאם אתם חשים שאתם יכולים ואם אתם מבינים שקצת ועוד קצת שווה הרבה - הרי שגם אתם מוזמנים להצטרף למעגל שנותן, גם אתם מוזמנים לעשות טוב, להפיץ אור לתמוך ולתרום, כי בני ישאל ערבים זה לזה. היעזרו בעמותת "המרכז העולמי לחסד" ובאופן פשוט הושיטו תמיכה למשפחות ברוכות ילדים.



צור איתנו קשר בכל עניין

איפה אנחנו ממוקמים?

ת.ד. 45309 ירושלים 91451

טלפון: 1800-071-121

פקס: 073-201-6667

אי-מייל: [email protected]