המרכז העולמי לחסד
טל. 1800-071-121

למי לתרום תרומת מעשר וכמה לתרום?

ראשי / למי לתרום תרומת מעשר וכמה לתרום?

למי לתרום תרומת מעשר וכמה לתרום?

למי לתרום תרומת מעשר וכמה לתרום? ארגון המרכז העולמי לחסד מספק את התשובה

את חיוב מצוות מעשר לומדים מן הפסוק "עשר תעשר את כל תבואת זרעך", כל אדם שהוא בעל שדה חייב להפריש מידי שנה מעשר מן היבול שהשיג, ולתת אותו לעני. חז"ל לומדים מן המילים "את כל" שהיא באה לכלול את שאר נכסיו של האדם. כל רווח שאדם עושה בכספו, כל קנין שהוא מרויח, עליו להפריש ממנו תרומה ולתת לעני עשירית.

 

למי לתרום?

שאלת השאלות שאדם שואל את עצמו בבואו להפריש תרומה, למי לתרום תרומת מעשר וכמה לתרום? מיהו העני האמיתי? למי באמת צריך להפריש?

ארגון המרכז העולמי לחסד, יודע בדיוק את התשובה. הוא נמצא בקשר מתמיד עם כל אותם אנשים שמעגל העוני הכניס אותם בכח. משפחות נזקקות, אלמנות ויתומים שלא מסוגלים לגמור את החודש. אנשים חולים שחייהם תלויים להם מנגד והם לא מסוגלים לשרוד אלמלא התרומה שלכם.

עלעול קצר בפנקסיהם של ארגון המרכז העולמי לחסד היא התשובה הנחרצת: למי לתרום תרומת מעשר וכמה לתרום, הוי אומר רק להם. מי שמציל מאות אנשים מדי יום ביומו בתמיכה מסיבית ובסלי מזון בסיסיים, יוכל להמשיך לפעול אילו יקבל את כספי המעשרות של כל יהודי.
 

כמה לתרום?

התורה מציינת כי הסכום הכי נמוך שיש לתת לצדקה היא שלישית השקל, אך מי שמסתפק במועט במקום בו צריך להרבות יש בו עין רעה. חכמינו מבטיחים לכל מי שפותח את לבו ואת כיסו ותורם מעשר הרבה מעבר למה שחייב, כי בזכות הצדקה הוא ירויח בכפלים ושכרו יהיה רב.

שפע של ברכות, הצלה ממוות, והסרת גזר דין קשה מבטיחה התורה למי שיתרום לעניים אמיתיים בלי להתחשבן. אם בזכותו קיבל עוד חולה יום של חיים, ועוד משפחה הצליחה לשרוד, הוא יזכה לטובות רבות ומרובות.

יהודי יקר, ודאי תהית לא פעם בינך ובין עצמך למי לתרום תרומת מעשר וכמה לתרום. כעת התשובה ברורה: ארגון המרכז העולמי לחסד יהיה השליח הנכון לתת את הצדקה שלך לעניים אמיתיים, לחולים מרודים, ואלה יחיו בזכותך.

צדקה תציל ממוות! מפתח החיים בידך!



צור איתנו קשר בכל עניין

איפה אנחנו ממוקמים?

ת.ד. 45309 ירושלים 91451

טלפון: 1800-071-121

פקס: 073-201-6667

אי-מייל: [email protected]