המרכז העולמי לחסד
טל. 1800-071-121

עמותת מרכז החסד העולמי

ראשי / עמותת מרכז החסד העולמי

עמותת מרכז החסד העולמי

כל עוד החיים יפים וזורמים על מי מנוחות, אי אפשר לדעת איזו פעילות מתרחשת מאחורי הקלעים. עמותת מרכז החסד העולמי נמצאת במקומות הכי כואבים בהם נתקלים בני אדם, ובמצבים לא פשוטים של חולי ומחסור. העמותה מצילה אנשים מדי יום ביומו, בתמיכה כספית הגונה בעת מחלות קשות, בהקמת קרן הצלה עבור יתומים ואלמנות ובתמיכה כספית ראויה לפני חגים ושבתות.

 

הצלת נפשות

כאשר מקבל חולה את הבשורה כי הוא או קרובו אמורים לעבור השתלה קרובה, כל חייו משתנים לחלוטין. הוא נעשה אובד עצות, חסר אונים, מבולבל, ואינו יודע להיכן לפנות. השתלה היא עסק יקר מאד, וכדי לבצע אותה זקוקים לסכומי כסף אדירים. פשוטו כמשמעו.

עמותת מרכז החסד העולמי יודעת את הנתונים, והיא מתגייסת לעזרה במקום הנכון. הם מיומנים לגייס את סכום הכסף העצום כשצריך, ולעשות כל שביכולתם לסייע לאדם הכאוב.

אלפי חולים כבר נעזרו על ידה, והיסטוריה של מאות טיסות רפואיות עומדים מאחורי העמותה.

 

אור בקצה המנהרה

יתומים רכים לא יכולים לפרנס את עצמם. הם זקוקים לכל הסיוע שבעולם כדי להמשיך את חייהם מן הנקודה בה התרסק עולמם. הקמת קרן עבורם היא תנאי בסיסי כדי שיוכלו לבנות את עצמם ולהקים בבוא העת בית נאמן. עמותת מרכז החסד העולמי מקימה עבור עשרות יתומים ואלמנות קרנות, ומעמידה אותם על הרגליים.

זאת ועוד, אלפי משפחות אשר סובלות מחסר כלכלי ואינם מסוגלות להכניס את החג כהלכה, מקבלות תמיכה מכובדת בערבי חגים, שבזכותה הם יכולים לקבל את החג בשמחה ובמאור פנים.

 

מאכילים רעבים

לא מעט משפחות מתקשות לגמור את החודש בארצנו הקטנה. נתוני העוני המדאיגים מספרים לעולם כי עוד ועוד משפחות נכנסו למעגל העוני ונשארו שם.

סל מזון עבור כל אותם משפחות, הוא בגדר הצלה של ממש, אם לא הוא, הם היו פשוט חיים ברעב. חלוקת המזון נעשית מדי שבוע בעשרות מוקדים ברחבי הארץ, ומתנהלת תחת פיקוח קפדני ומדויק. לפני חגים מכפילה עמותת מרכז החסד העולמי את הכמויות ושולחת סל מורחב בכפליים כך שגם המשפחות העניות תוכלנה לחגוג את החג.

עמותת מרכז החסד העולמי, היא השליח שלך לסייע לכל יהודי, עזור להם להמשיך במשימה. תרום בעין יפה!

 



צור איתנו קשר בכל עניין

איפה אנחנו ממוקמים?

ת.ד. 45309 ירושלים 91451

טלפון: 1800-071-121

פקס: 073-201-6667

אי-מייל: [email protected]