המרכז העולמי לחסד
טל. 1800-071-121

זעקת הלב

ראשי / זעקת הלב
זעקת הלב

זעקת הלב

זעקת הלב

רחלי הקטנה, בת ה-6, כלפי חוץ היא כמו כולנו – כרגע לומדת בגן, כשכל כולה בציפיה לעלות לכתה א’ בעוד מספר חודשים.
אך האמת הכואבת היא שרחלי נולדה עם מום נדיר בלב – פגם במחיצה הבין חדרית VSD [ventricular septal defect] הגורם למסתם היוצא מהחדר הימין בלב להיות סתום.
על פי החלטת הרופאים בעבר, רחלי בגיל שנתיים עברה ניתוח לב מורכב, וכשנה וחצי לאחר מכן עברה שוב את אות והניתוח, אך לדאבונינו ניתוחים אלו לא צלחו.
בימים אלו חרב עליה עולמה של רחלי כאשר התגלה אצלה קריסת מערכות – דבר הגורם לירידה בתפקוד ולמאמץ יתר על הלב. תרופות וזריקות הפסיקו להשפיע ומצב ליבה של רחלי מדרדר מרגע לרגע…
וכך קרה – במקום לדלג בין חנויות לקנות תיק ביה”ס ומכשירי כתיבה, נאלצת רחלי לדלג בין בתי חולים לקבל טיפולים שונים. במקום לחגוג ולשמוח, רחלי נאלצת להתחנן על נפשה!
משמעות הדבר היא שחיוכה של ילדה קטנה זו נהפך בבת אחת לבכי.
חייה תלויים בניתוח מאוד מורכב, שיקבע אם היא תגיע לכתה א’ אם לאו…
כעת, נאלצת המשפחה להטיס את רחלי, ביתם היקרה לארה”ב כדי שתוכל לעבור ניתוח לב פתוח בעלות של 180,000 דולר בכדי להציל את חייה!
משפחתה של רחלי נמצאים על סף יאוש, כאשר הטיפולים הרפואיים מסתכמים בהון עצום, בו בזמן שעול החובות שהמשפחה צברה מדיר שינה מעיניהם.
האם נוכל להיות אדישים לגזירה הקשה והאיומה הזאת?
האם כאשר האפשרות להציל את חיי רחלי נמצאת בידינו נשב ונשקוט על השמרים?
הזמן אוזל וחייה של רחלי בסכנה ממשית! אנא מכם, יהודים רחמנים בני רחמנים, היו שותפים למצוות הצלת חיים, תרמו בעין יפה, ותזכו להציל את חיי רחלי הקטנה – “עולם חסד יבנה”!



צור איתנו קשר בכל עניין

איפה אנחנו ממוקמים?

ת.ד. 45309 ירושלים 91451

טלפון: 1800-071-121

פקס: 073-201-6667

אי-מייל: [email protected]