המרכז העולמי לחסד
טל. 1800-071-121

עזרה ליתומים ואלמנות

ראשי / עזרה ליתומים ואלמנות

עזרה ליתומים ואלמנות

לא מעט אלמנות מבקשות להמשיך את תנופת החיים ולכלכל את ילדיהן בגאווה, להמשיך להעניק להם את אותו חום ואהבה שניתנו לפני האסון ואת אותה תמיכה כלכלית אשר ניתנה עד המהלומה, אך אם לא מעט משפחות רגילות מתקשות לעמוד לא פעם בנטל החיים, הרי כאשר מדובר באלמנות, הקושי מתעצם, ולו כי לא רק שמשכורת אחת יורדת, אלא לא פעם מדובר במשכורת העיקרית, ועל כן מדובר בשינוי סטטוס מהותי במצב הכלכלי.

מה עושים? מסייעים, שמחים שאנו יכולים לתת מבלי לחוש חוסר, שאו יכולים להושיט יד לעזרה, גם מבלי להכיר את אותה משפחה, וכאן "המרכז העולמי לחסד" נכנס לתמונה, עמותה אשר שמה לה למטרה להנגיש סיוע כלכלי לכמה שיותר נזקקים בין אם מדובר במשפחות במצוקה, יתומים ואלמנות ובין אם מדובר באנשים חולים אשר זקוקים ליטול תרופה יקרה או לעבור ניתוח יקר.

זוכים לתרום

"המרכז העולמי לחסד" מאפשר לתרום מבלי להיכנס לסיפור עצמו, מאפשר לתרום מבלי להשקיע בכך זמן וכמובן מבלי לחשוש שהכסף "נאבד" בדרך, וזאת כי מדובר בעמותה מוכרת, מכובדת ואמינה, אשר זכתה לאורך השנים לסייע ללא מעט משפחות ואנשים פרטיים.

העמותה מהווה צינור מחבר בין צורך ליכולת, כאשר בכול פעם חדש היא עורכת בדיקות, מבררת ובוחנת אמינות של הצד הנזקק, כאשר עבור הצד שמבקש לתרום היא מעמידה אופציה עבור תרומה אנונימית, כך שבין היתר ניתן לתרום ולהימנע מבירורים.

מגוון צרכים תרומה אחת

יתומים אלו נפשות אשר מבקשות לצלוח בעולם ככול האדם, אך לא פעם הם מתחילים ממקום יותר מאתגר, ולו כי הם נדרשים לסייע למשפחה בכלכלה, הם מבקשים לחסוך שקל לשקל עבור הלימודים וכדומה.

אי לכך בין אם מבקשים להעמיד ארוחה חמה על שולחן היתומים, בין אם מבקשים לסייע להם לחוש אווירת חג ובין אם מבקשים לסייע למשפחה להשיג את סכום הכסף הנחוץ עבור התואר הרצוי, הרי שאם אתם בצד שיש לו, טוב לדעת שניתן להעניק עזרה ליתומים ואלמנות, טוב לדעת שניתן להעביר תרומה ולדעת שמהצד השני ישנו אדם שמעריך, מודה, מתרגש ויוצא לדרך חדשה - בין היתר בזכותכם.



צור איתנו קשר בכל עניין

איפה אנחנו ממוקמים?

ת.ד. 45309 ירושלים 91451

טלפון: 1800-071-121

פקס: 073-201-6667

אי-מייל: [email protected]