המרכז העולמי לחסד
טל. 1800-071-121

גיוס תרומות לניתוחים מצילי חיים

ראשי / גיוס תרומות לניתוחים מצילי חיים

גיוס תרומות לניתוחים מצילי חיים

עצוב ומדהים גם יחד שלא פעם אנשים תלויים בכספם של אחרים על מנת לעבור ניתוחים מצילי חיים. עצוב כי אין זה נתפש שניתן למדוד חיים בכסף, ומשמח כי לאור המצב מתגלים לא מעט אנשים טובים אשר מוכנים להכניס את היד לכיס ולוותר על שלהם על מנת לתת לאחר.

ואכן מחמם את הלב לראות איזו היענות יש בארץ בכול פעם שמבקשים לגייס כספים, ממש עושה גאווה לחוש חלק מהם היהודי אשר מבין שכל המציל נפש אחת כאילו הציל עולם ומלואו - עם שיודע להסתכל מסביב ולא רק על המשבצת הפרטית שלו.

 

בהתאם לצורך ולדחיפות

אם גם אתם מבקשים להיות חלק מהמארג הנפלא, נראה שגם אתם עשויים ליהנות מהעמותה "המרכז העולמי לחסד", וזאת כי מדובר בגוף אמין ומסודר אשר מאגד מגוון צרכים ומצד שני גם מגוון כספים של אנשים טובים, כאשר הארגון יודע כיצד לתעל את הסכומים באופן הטוב ביותר בהתאם לדחיפות.

אי לכך גם אם לא נתקלתם כיום במערך גיוס תרומות לניתוחים מצילי חיים, אך כן יש לכם רצון להודות על חלקכם ולתת בחזרה לחברה, הרי שניתן באמצעות כמה דקות גלישה ברשת לתרום ככול הרצוי לעמותה, ובכך לדעת שהכסף ינותב באופן האידאלי ביותר.

 

קצת ועוד קצת שווה הרבה

גיוס תרומות לניתוחים מצילי חיים נערך מדי פעם כאשר מתעורר צורך. מדהים לראות כיצד תרומה קטנה ועוד תרומה קטנה הופכים להיות סכום משמעותי, סכום שמאפשר להציל חיים של אנשים, ולו כי הוא מספיק עבור ניתוח. מדוע ניתוחים מצילי חיים כה יקרם? כיוון של פעם ניתוחים מעין אלו מצריכים מומחים בעלי שם עולמי, מצריכים טיסה ואף עזרה כלכלית בשהות במדינה זרה לאורך תקופה.

 

תרומה נקודתית

לסיכום נציין שאם מבקשים לסייע, אם מבקשים לעשות טוב ואם מבקשים לסייע לאחרים, טוב לדעת שכל שצריך לעשות זה לבחון כמה מוכנים לתרום ולהעביר את התרומה באופן מהיר ומאובטח.

כמו כן ניתן לבחור בין תרומה כללית לבין תרומה למקרה מסוים שפרסמה העמותה "המרכז העולמי לחסד", ולו כי יותר התחברתם למקרה ברמה האישית.



צור איתנו קשר בכל עניין

איפה אנחנו ממוקמים?

ת.ד. 45309 ירושלים 91451

טלפון: 1800-071-121

פקס: 073-201-6667

אי-מייל: [email protected]