המרכז העולמי לחסד
טל. 1800-071-121

עזרה לילדים חולים

ראשי / עזרה לילדים חולים
עזרה לילדים חולים

עזרה לילדים חולים

ילדים הם קבוצת הקיצון שסוחפת הכי הרבה היענות, שהכי הרבה נרתמים לסייע לה ושהכי מעוררת נתינה, וזאת כי ילדים אמורים לחיות חיים בריאים ושמחים ואילו אנו המבוגרים בתפקיד המגן, מבקשים לתת להם את החיים הטובים ביותר שרק ניתן, ועל כן טוב לדעת שגם בעיתות מצוקה כאשר ילד זקוק לעבור הליך רפואי יקר במיוחד, הוא לא יישאר לבד, גם אם להוריו אין הסכום הנדרש לסייע לו, וזאת כי ילד חולה מצליח לאגד בין כל העולמות, ולו מתוך הרצון הפשוט והטהור לסייע ולחזק את הילד בדרך להחלמה מלאה.

תרומה שקולה

"המרכז העולמי לחסד" זכה לעזור, לסייע וללוות לאורך השנים לא מעט ילדים חולים אל עבר בריאות מלאה, כאשר הוא מזרים כספים של תורמים טובים ואדיבים אל עבר אותם ילדים נזקקים, כאשר הוא עושה זאת באופן מקצועי, יעיל, אמין ומקצועי - באופן שמפעיל שיקול דעת ודחיפה בעת הצורך, באופן שגורם לעוד ועוד תורמים לפתוח את הלב והכיס ולסייע לעוד ילד לשוב למסלול הנכון.

לפתוח את השנה החדשה ברגל ימין

מחמם את הלב לראות כמה היענות יש, איזה רצון טוב מוביל את העם שלנו ושיש גופים גדולים אשר עושים סדר - מנתבים את התרומה אל עבור הצורך הנחוץ ביותר. אי לכך אם גם אתם מבקשים לפתוח את השנה החדשה ברגל ימין, אתם מוזמנים לבקר באתר "המרכז העולמי לחסד" ולבחון אלו ילדים מחכים לתרומה שלכם, אך אם אתם יותר רגישים ופשוט מבקשים לתרום מבלי להיכנס ללב של סיפורים אישיים, גם זאת ניתן. ניתן להשאיר תרומה בכול רגע נתון ולו בזכות מערכת מקוונת מבוטחת ונוחה.

עזרה ישירה ועקיפה

כמו כן, אם מבקשים לתרום אך אין כסף, תמיד ניתן לבחון כיצד ניתן תרום בדרכים חלופיות, למשל להתנדב בעמותות וכדומה. לבסוף נציין שטיפול בבריאות עולה כסף ולעיתים יש צורך בתרומה, ולו כי הביטוח הרפואי אינו מכסה ואילו ההוצאה גבוהה ביותר. מכאן שאם גם אתם מבקשים לתת יד, לעשות שמח ולהרגיש טוב באופן שרק תרומה מובילה אליו, בחנו כמה אתם מסוגלים לתת עבור המטרה הנעלה ביותר - עזרה לילדים.



צור איתנו קשר בכל עניין

איפה אנחנו ממוקמים?

ת.ד. 45309 ירושלים 91451

טלפון: 1800-071-121

פקס: 073-201-6667

אי-מייל: [email protected]