המרכז העולמי לחסד
טל. 1800-071-121

תמיכה למשפחות ברוכות ילדים

ראשי / תמיכה למשפחות ברוכות ילדים
תמיכה למשפחות ברוכות ילדים

תמיכה למשפחות ברוכות ילדים

הסיוע הנכון ברגעים הכי קשים

ארגון המרכז העולמי לחסד חרט על דגלו מטרת יסוד: להעניק סיוע ותרומה לנזקקים אלמנות ויתומים, למשפחות ברוכות ילדים בעת צרתם הקשה. אלמלא תרומתם היו מאות אנשים מתקשים להמשיך את חייהם, ואולי חלילה כבר לא היו אתנו עוד. הסיוע המגיע בזמנים הכי קשים, מציל נפשות, כפשוטו.

 

מעשים שבכל יום

לא קל להחשף לצד הכואב של החיים, ואנשים תמיד מעדיפים לשמוע רק דברים טובים. ללא כל הודעה מוקדמת נזרקת משפחה למקום של קושי, ומתקשה להתמודד עם האסון הפתאומי אשר נחת עליה. זה יכול להיות מחלה קשה של אחד מבני המשפחה, צורך דחוף בהשתלה ונסיעה לחו"ל, פטירה של אחד ההורים אשר מותירה אחריה פעוטות רכים ללא משען ומשענה, או חלילה נפילה כלכלית באין שום הכנסה.

עבור כל אותם אומללים, ארגון המרכז העולמי לחסד מהווה קרן הצלה. הם אלה שמגיעים בזמנים כה קשים, ומביאים אור בקצה המנהרה.

סיפורים מצמררים, מחלות קשות, מצבים כמעט שלאחר יאוש, הגיעו לפתחם של המרכז העולמי לחסד רק בזכות סיוע ותרומה לנזקקים אלמנות ויתומים שנעשה בזכותם, הם הצליחו להמשיך את החיים ולהשאר בצד השפוי.

 

מעמידים על הרגליים

ננסה להכנס מספר דקות ללבה של אלמנה אשר ברגעים אלה חרב עליה עולמה. היא חסרת אונים, ובביתה, פעוטות קטנים הזקוקים לה כל כך. דבר אחד היא יכולה להיות סמוכה ובטוחה - אם ארגון המרכז העולמי לחסד נכנס לתמונה, לפחות העול הכספי ירד ממנה. הם ידאגו להקים קרן עבור ילדיה, שבזכותו תוכל להמשיך לפרנסם ובבוא העת להוביל אותם לחופה. אי אפשר לתאר את תחושת ההקלה אשר פושטת בה כאשר היא מודעת לכך. אבן נגולה מעל לבה: יש מי שדואג עבורה!

 

כשהכיסים מרוקנים

עבור משפחות נזקקות אשר נכנסו למעגל העוני, מהווה סל המזון ציוד הכרחי. הם רעבים, פשוטו כמשמעו, ולא מסוגלים לרכוש לילדיהם את המזון הבסיסי. ארגון המרכז העולמי לחסד דואג להעביר מידי שבוע למוקדים ברחבי הארץ אלפי סלי מזון להחיות לב נדכאים.

 

סיוע ותרומה לנזקקים אלמנות ויתומים הם לא הכל. ארגון המרכז העולמי לחסד דואג גם לחולים הזקוקים להשתלות ולסכומי כסף גדולים. בזכות תרומתם ניצלו חייהם של חולים רבים, והם זכו לחזור לארץ החיים.

היה שותף בהצלת חיים, תרום לארגון המרכז העולמי לחסד!



צור איתנו קשר בכל עניין

איפה אנחנו ממוקמים?

ת.ד. 45309 ירושלים 91451

טלפון: 1800-071-121

פקס: 073-201-6667

אי-מייל: [email protected]